Háttér
A Partner in Pet Food Hungária Kft. (PPF) hazai székhelyű állateledel gyártó, immár tíz európai országban van jelen termékeivel. Legismertebb márkájuk idehaza a PreVital macskaeledel.
Feladat
A cél olyan hatékony reklámeszköz megalkotása volt, amely eltér a hagyományostól, és az erősen kompetitív piacon is növelheti a PreVital ismertségét. Így került előtérbe az ambient.
Megvalósítás
Feladatunk a kampány megtervezése volt, a kreatív koncepció kialalakításától a teljes kivitelezésig.
A Prevital emblematikus macskája egy hatalmas, két és fél méteres cica képében öltött testett. Előtte kis tál, benne imitált PreVital tápszemek jelképezték a terméket.
Az óriáscica a Westend pláza egyik nagy forgalmú részében bukkant fel – jókora feltűnést keltve. A helyszínen sokan fotózkodtak vele, a látogatók szép számmal osztották meg képeiket a közösségi médiában is. Az ambient jelentős elérést hozott, nagy tetszést keltett, és sok pozitív visszajelzést kapott, összességében sikeresen emelve a Prevital márka ismertségét és népszerűségét.