Bravos – Legyen otthon kávézója

Háttér

A Mocca Negra Zrt. a hazai kávépiac meghatározó szereplője, de növekvő súllyal van jelen a környező országok piacain is.  A 100%-ban magyar tulajdonú cég a Bravos termékcsalád kizárólagos forgalmazója.

Feladat

A Bravos Espresso és Prémium termékek népszerűsítése, a márkanév és a fellendülő hazai kávékultúra összekapcsolásával.

MEGVALÓSÍTÁS

Kávézóba járni –trendi. Erre reflektál az alapgondolat „Legyen otthon kávézója!” A  Bravos Prémium és Espresso termékeit a Bravos baristájának személye által jelenítettük meg, emberközelbe hozva a márka fő értékeit: a megbízhatóságot és hozzáértést.

MÉDIA

A stratégia és a kreatív koncepció kidolgozását követte a megvalósítás: fotózás, grafikai kivitelezés, sajtóhirdetések megtervezése, kávézási tippek publikálása. A Bravos baristája különböző rendezvényeken tűnt fel, a Mokka műsorában ismert emberek beszéltek kávézási szokásaikról.
Online felületek, közösségi média és tévéreklám tették teljessé a kampányt.

EREDMÉNY

A Bravos márka az elmúlt években új szintre emelkedett.