Háttér
A Mocca Negra Zrt. a hazai kávépiac meghatározó szereplője, de növekvő súllyal van jelen a környező országok piacain is. A 100%-ban magyar tulajdonú cég a Bravos termékcsalád kizárólagos forgalmazója.Feladat
A Bravos Espresso és Prémium termékek népszerűsítése, a márkanév és a fellendülő hazai kávékultúra összekapcsolásával.MEGVALÓSÍTÁS
Kávézóba járni –trendi. Erre reflektál az alapgondolat „Legyen otthon kávézója!” A Bravos Prémium és Espresso termékeit a Bravos baristájának személye által jelenítettük meg, emberközelbe hozva a márka fő értékeit: a megbízhatóságot és hozzáértést.
MÉDIA
A stratégia és a kreatív koncepció kidolgozását követte a megvalósítás: fotózás, grafikai kivitelezés, sajtóhirdetések megtervezése, kávézási tippek publikálása. A Bravos baristája különböző rendezvényeken tűnt fel, a Mokka műsorában ismert emberek beszéltek kávézási szokásaikról.
Online felületek, közösségi média és tévéreklám tették teljessé a kampányt.
EREDMÉNY
A Bravos márka az elmúlt években új szintre emelkedett.