A Mocca Negra Zrt. a MANTARO kávé termékcsaládot korábban kizárólag a HORECA piacon értékesítette. Ezt a sikeres márkát szerette volna bevezetni a RETAIL piacra. A cél, hogy a Mantaro márka olyan brand képét közvetítse, ami a kávézás maximális élményét nyújtja, miközben a kávé őshazájának, Dél-Amerikának a stílusjegyeit is felvonultatja.
Új brand építése, új csomagolás megalkotása. A design segítségével új, minőségi fogyasztó réteg megszólítása. Olyan egyedi márka építése, amivel be lehet törni a prémium szegmensbe.
Alapgondolatunk: egy csésze Mantaro kávé segítségével ízelítőt kapsz abból a titokzatos világból, aminek sokszínűsége mindannyiunkat lenyűgöz. A szlogen: MANTARO. A KÁVÉBA ZÁRT MISZTIKUM!
Ezt a misztikumot társítottuk a RETAIL márkához. Majd ezen a vonalon továbbhaladva jutottunk el a márka fő üzenetéhez: Fedezd fel Dél-Amerikát a Mantaro kávéval!
Design szempontjából kötelező elem volt az eredeti logó, ami az ősi dél-amerikai kultúra elemeit hordozza. Ezt fejlesztettük tovább. A dzsungelvilág ábrázolásával, az inka kultúra elemeinek és színvilágának társításával csempésztük a csomagolásba a misztikumot.
Egy különleges, letisztult, prémium minőségű, egyedi csomagolást alkottunk, és társítottunk a távoli, sokak számára titokzatos földrészről származó kávéval. Azt üzentük: ha valami különlegeset akarsz, kóstold meg!.
Prémium minőséget sugárzó márka, prémium csomagolásban. A Mantaro sikeresen vetette meg a lábát a retail piacon.
A Zsidó Kulturális Fesztivál egy művészeti eseménysorozat, első alkalommal 2015-ben került megrendezésre, a Zsidó Nyári Fesztivál utódrendezvényeként. Szervezője a Budapesti Zsidó Hitközség (BZSH) és a ZION Közhasznú Nonprofit Kft. valamint a Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége (MAZSIHISZ). Feladatunk, a 23 és 24-dik eseménysorozat központi arculatának megtervezése volt.
A rendezvénysorozat több helyszínen zajlott, különböző zenei stílusú kisebb és nagyobb koncertek, színházi előadások, előadóestek, könyvbemutatók tarkították, vidám és szomorú érzelmi húrokat pendítve. Ezt a sokszínű palettát kellett egy grafikai egységbe fogni, megteremteni azt a grafikai egységet, amiben minden stílus helyet kaphatott. A pandémia után, újra az előadótermekbe kellett csábítani a nézőket.
Célunk egy olyan életörömöt, művészeti sokszínűséget sugárzó és jól adaptálható grafika elkészítése volt amely játékos formáival és vibráló színeivel megelőlegezi a jó hangulatot és változatos programokra csábítja a közönséget.
Teltházas programok, rekordidő alatt elfogyott jegyek, vissza-taps minden programon.
Futballmágusok és labdazsonglőrök itthon és a nagyvilágban címmel nyílt interaktív kiállítás a magyar-zsidó, illetve zsidó-magyar labdarúgókról és edzőkről a Bálna Budapest kulturális központban, az MTK Budapest és a Magyar Zsidó Kulturális Egyesület együttműködésében. Az interaktív tárlat 11 híres játékos személyét és pályáját elevenítette fel.
Feladatunk volt a kiállítás teljeskörű kivitelezése, a karakterek megtervezésétől azok elkészítéséig, beleértve a műfüves focipálya kialakítását és különböző információs táblák készítését is, mindezt természetesen a Bálna adottságaihoz igazítva.
Az interaktív tárlaton 11 játékos, köztük minden idők legsikeresebb magyar trénere, Guttmann Béla, az Internél is játszó, majd később edzőként dolgozó Weisz Árpád, továbbá a Real Madridot első bajnoki címéig vezető Hertzka Lipót alakja elevenedett meg.
A kiállítás témája, eredeti koncepciója, újszerű megjelenítése sok látogatót vonzott. Emlékezetes élményt kínált, fogadtatása és népszerűsége kiemelkedőnek bizonyult.
A Partner in Pet Food Hungária Kft. (PPF) hazai székhelyű állateledel gyártó, legismertebb márkájuk idehaza a PreVital macskaeledel. A cég folyamatosan keresi azokat a kapcsolódási pontokat, ahol elkötelezettségük és a felelős állattartást népszerűsítő szerepvállalásuk a nagyközönség számára is megmutatható.
A NOÉ Állatotthon Alapítvány 1Ft+1% kampányának szervezőjeként nemcsak az 1% felajánlására ösztönöztünk. Javaslatunk alapján a kampány kiegészült, így minden eladott Prevital termék után is további 1 Ft került az alapítványhoz.
Összefogás a boldog cicákért. A jelmondat széles körű médiatámogatással nyert teret és ért célt.
Online és offline megjelenések, szórólap, plakát és wobbler, sajtóhirdetések és roll-up szerepeltek a médiamixben. A felhívást erős online és közösségi média jelenlét, sajtótájékoztató és bolthelyi plakátok kísérték, hogy minél szélesebb körben legyen ismert.
Népszerű személyiségek segítettek influencerként. Horváth Éva műsorvezető és Nagy László kézilabdázó mint ismert állatbarátok álltak a nemes ügy mellé.
A NOÉ Állatotthon Alapítvány az adófizetők által felajánlott 1% mellett a Prevital termékek utáni
sok-sok 1 forintból is plusz segítséget kapott. A kampány által biztosított médiamegjelenés okán ismertsége is növekedett, így hosszú távon is jobb eséllyel pályázhat majd az állatbarátok figyelmére és támogatására.
A Partner in Pet Food Hungária Kft. (PPF) hazai székhelyű állateledel gyártó, immár tíz európai országban van jelen termékeivel. Legismertebb márkájuk idehaza a PreVital macskaeledel.
A cél olyan hatékony reklámeszköz megalkotása volt, amely eltér a hagyományostól, és az erősen kompetitív piacon is növelheti a PreVital ismertségét. Így került előtérbe az ambient.
Feladatunk a kampány megtervezése volt, a kreatív koncepció kialalakításától a teljes kivitelezésig.
A Prevital emblematikus macskája egy hatalmas, két és fél méteres cica képében öltött testett.
Előtte kis tál, benne imitált PreVital tápszemek jelképezték a terméket.
Az óriáscica a Westend pláza egyik nagy forgalmú részében bukkant fel – jókora feltűnést keltve.
A helyszínen sokan fotózkodtak vele, a látogatók szép számmal osztották meg képeiket a közösségi médiában is. Az ambient jelentős elérést hozott, nagy tetszést keltett, és sok pozitív visszajelzést kapott, összességében sikeresen emelve a Prevital márka ismertségét és népszerűségét.
A Mocca Negra Zrt. a hazai kávépiac meghatározó szereplője, de növekvő súllyal van jelen a környező országok piacain is. A 100%-ban magyar tulajdonú cég a Bravos termékcsalád kizárólagos forgalmazója.
A Bravos Espresso és Prémium termékek népszerűsítése, a márkanév és a fellendülő hazai kávékultúra összekapcsolásával.
Kávézóba járni –trendi. Erre reflektál az alapgondolat „Legyen otthon kávézója!” A Bravos Prémium és Espresso termékeit a Bravos baristájának személye által jelenítettük meg, emberközelbe hozva a márka fő értékeit: a megbízhatóságot és hozzáértést.
A stratégia és a kreatív koncepció kidolgozását követte a megvalósítás: fotózás, grafikai kivitelezés, sajtóhirdetések megtervezése, kávézási tippek publikálása. A Bravos baristája különböző rendezvényeken tűnt fel, a Mokka műsorában ismert emberek beszéltek kávézási szokásaikról. Online felületek, közösségi média és tévéreklám tették teljessé a kampányt.
A Bravos márka az elmúlt években új szintre emelkedett.
A Harley-Davidson a motorozás ikonikus márkája, a név évtizedek óta a szabadság szinomímája.
Ezt ünnepli évről évre a Harley-Davidson fesztivál is.
A hazai importőr minden évben Balatomalmádiban rendezi meg a hazai motoros találkozók legnagyobb eseményét, a Harley-Davidson fesztivált. A feladat a fesztivál vizuális koncepciójának megtervezése volt.
A vizuális koncepció teljes körű integrációját valósítottuk meg a fesztivál kommunikációs csatornáira, minden médiaeszközre.
A fesztivál ismertsége, népszerűsége és a látogatók száma együttműködésünk évei alatt
a célközönség körében folyamatosan emelkedett.
A Lego évtizedek óta az egyik legismertebb márka. Magyarországon 1992 óta jelen van.
A LEGO építőelemek fő tulajdonsága, hogy ugyanannak a rendszernek a részét képezik:
minden új készlet kompatibilis a korábbi darabokkal.
LEGO játszószoba kialakítása.
A LEGO játszószobát a Millenáris Parkban lévő Millipop játszóházban építettük fel.
Ez az első és azóta is az egyetlen ilyen tematikus hely Magyarországon.
Az élmény kiterjesztése: ez volt a koncepció alapja.
És persze: ”minden gyerek érezze jól magát”. Ez volt a LEGO-szoba célja.
Olyan LEGO-élményt teremtettünk a gyermekeknek, ami egyedi, aktív és kreatív.
A legkisebbeknek külön „LEGO-medencét” alakítottunk ki. Ráadásként emeltünk két LEGO falat is.
A LEGO játszószoba népszerűsége kiemelkedőnek bizonyult. Vadonatúj élményt kínált.
A gyerekek most először a függőleges építést is kipróbálhatták.
A Raiffeisen Bank együttműködésünk idején, az 5. legnagyobb bank volt hazánkban. Jövőbeni célkitűzéseikről és céljaikról folyamatosan tájékoztatták munkatársaikat belső kommunikációs csatornáikon, mely hatékonyságát szerették volna növelni.
Olyan belső kommunikációs platform kifejlesztése/bevezetése, mely sokkal hatékonyabb módon juttatja el a bank menedzsmentjének a terveit/céljait az alkalmazottakhoz, és bevonja, aktivizálja őket azok elérésének céljából.
Őszintén megmondhatjuk, hogy a legnagyobb kihívás számunkra magának a vezetésnek a meggyőzése volt, hogy a hagyományos belső kommunikációs anyagoktól egy jelentősen eltérő koncepciót elfogadtassunk velük. Sikerült egy olyan online „játék” platformot kifejlesztenünk, ami játékos keretek között szólította meg az alkalmazottakat, ami aztán az évek során egy folyamatos, egyéni/fiók/területi rendszerben bonyolított versennyé nőtte ki magát.
Már az első évek is megmutatták az eredményt, mert az előző évekkel összehasonlítva megsokszorozódott a munkatársak ismerete a menedzsment céljaival és terveivel kapcsolatban. Az, hogy éveken keresztül futott a program egyre összetettebb és integráltabb formában, mutatja annak sikerességét. Megmutatta, hogy a belső kommunikáció is lehet izgalmas és érdekes minden alkalmazott számára.
A Magyarországi Zsidó Hitközségek Szövetsége (Mazsihisz) zsidó vallási szervezet – a négy magyarországi történelmi egyház egyike. Fő feladatának tekinti a vallási élet fejlesztését, hitoktatást, szociális gondoskodást, a zsidó kultúra terjesztését, a hagyományok ápolását és a közösségépítést.
Az egyházaknak adható 1%-os felajánlások számának növelése, a magyar zsidó identitás és kultúra népszerűsítése. Felhívni az emberek figyelmét arra, hogy a történelem során a hazai zsidóság jelentős mértékben járult hozzá Magyarország sikereihez, jó hírnevéhez.
Stratégiánk szerint 10 köztéri installációt állítottunk fel a múlt század világhírű magyar zsidó személyiségeit megidézve. Komor Marcell, Korányi Frigyes, Pulitzer József, Radnóti Miklós, Rejtő Jenő, Richter Gedeon, Weiss Manfréd, Petschauer Attila, Szerb Antal, Vázsonyi Vilmos szobrainak leleplezése nagy érdeklődés mellett a Dohány utcai zsinagóga kertjében történt. A tárlat méltatta a hírességek életét, szellemi hagyatékát is.
A tárlat éveken át állandó kiállításként szerepelt a Dohány utcai zsinagóga és Zsidó Múzeum kertjében. Széles körben sikerült bemutatni több, világhírű zsidó személyiséget.
A hely ma is az egyik leglátogatottabb hazai múzeum.