NOÉ  Állatotthon 1Ft+1% kampány

HÁTTÉR

A Partner in Pet Food Hungária Kft. (PPF) hazai székhelyű állateledel gyártó, legismertebb márkájuk idehaza a PreVital macskaeledel. A cég folyamatosan keresi azokat a kapcsolódási pontokat, ahol elkötelezettségük és a felelős állattartást népszerűsítő szerepvállalásuk a nagyközönség számára is megmutatható.

FELADAT

A NOÉ Állatotthon Alapítvány 1Ft+1% kampányának szervezőjeként nemcsak az 1% felajánlására ösztönöztünk. Javaslatunk alapján a kampány kiegészült, így minden eladott Prevital termék után is további 1 Ft került az alapítványhoz.

MEGVALÓSÍTÁS

Összefogás a boldog cicákért. A jelmondat széles körű médiatámogatással nyert teret és ért célt. Online és offline megjelenések, szórólap, plakát és wobbler, sajtóhirdetések és roll-up szerepeltek a médiamixben. A felhívást erős online és közösségi média jelenlét, sajtótájékoztató és bolthelyi plakátok kísérték, hogy minél szélesebb körben legyen ismert. Népszerű személyiségek segítettek influencerként. Horváth Éva műsorvezető és Nagy László kézilabdázó mint ismert állatbarátok álltak a nemes ügy mellé.

EREDMÉNY

A NOÉ Állatotthon Alapítvány az adófizetők által felajánlott 1% mellett a Prevital termékek utáni sok-sok 1 forintból is plusz segítséget kapott. A kampány által biztosított médiamegjelenés okán ismertsége is növekedett, így hosszú távon is jobb eséllyel pályázhat majd az állatbarátok figyelmére és támogatására.