Háttér

A Raiffeisen Bank együttműködésünk idején, az 5. legnagyobb bank volt hazánkban. Jövőbeni célkitűzéseikről és céljaikról folyamatosan tájékoztatták munkatársaikat belső kommunikációs csatornáikon, mely hatékonyságát szerették volna növelni.

A feladat

Olyan belső kommunikációs platform kifejlesztése/bevezetése, mely sokkal hatékonyabb módon juttatja el a bank menedzsmentjének a terveit/céljait az alkalmazottakhoz, és bevonja, aktivizálja őket azok elérésének céljából.

A megvalósítás

Őszintén megmondhatjuk, hogy a legnagyobb kihívás számunkra magának a vezetésnek a meggyőzése volt, hogy a hagyományos belső kommunikációs anyagoktól egy jelentősen eltérő koncepciót elfogadtassunk velük. Sikerült egy olyan online „játék” platformot kifejlesztenünk, ami játékos keretek között szólította meg az alkalmazottakat, ami aztán az évek során egy folyamatos, egyéni/fiók/területi rendszerben bonyolított versennyé nőtte ki magát.

Eredmény

Már az első évek is megmutatták az eredményt, mert az előző évekkel összehasonlítva megsokszorozódott a munkatársak ismerete a menedzsment céljaival és terveivel kapcsolatban. Az, hogy éveken keresztül futott a program egyre összetettebb és integráltabb formában, mutatja annak sikerességét. Megmutatta, hogy a belső kommunikáció is lehet izgalmas és érdekes minden alkalmazott számára.