Háttér

A Partner in Pet Food Hungária Kft. (PPF) öt országban van jelen: Magyarországon, Hollandiában, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában és Lengyelországban, termékeinek részesedése folyamatosan.
A PPF legismertebb brandje Magyarországon a PreVital macskaeledel.

A feladat

A macskaeledel piac sok szereplős, erős márkanevekkel. A cél olyan megjelenés kialakítása, amely segíti a PreVital ismertségének növelését a hagyományostól eltérő eszközökkel. Ez lett az ambient.

A megvalósítás

Feladatunk az ambient kidolgozása volt: a helyszín kiválasztása, a kreatív koncepció megtervezése és kivitelezése. A WestEnd ideális választásnak bizonyult. A kreatív koncepció egy kedves, óriási (250 cm magas) kiscica megjelenítése volt a pláza egyik nagy forgalmú részében, előtte kis tállal, benne imitált PreVital tápszemekkel. A cicával fotózkodni is lehetett, a lelkes látogatók pedig közösségi médián keresztül is megoszthatták képeiket.