Háttér

A magyarországi székhelyű Partner in Pet Food Hungária Kft. (PPF) öt országban van jelen. A kilenc üzemmel rendelkező állateledel-gyártó termékeinek részesedése folyamatosan nő Európában.
A PPF Magyarországon talán legismertebb brandje a PreVital macskaeledel.

A feladat

A PreVital a multinacionális brandek konkurense lett, ma már ott van a piaci élmezőnyben.
Ezt segítik a fogyasztói promóciók is. Egyik legsikeresebb nyereményjátékunk 2017 nyarán volt.

A megvalósítás

Munkánk része volt a promóció kigondolása, majd a kreatívok megtervezése, ajándékok beszerzése,
a játékszabályzat megírása, a microsite leprogramozása és az egész nyereményjáték koordinálása.

Fő üzenetünk: a PreVitallal mindenki nyerhet. A fődíj wellness hétvége volt a gazdinak, macskakaparó a cicának. A napi nyeremények: cicás napszemüveg a gazdinak, PreVital csomag a macskának.

Média

Az alkalmazott kommunikációs eszközök: rádióreklám, óriásplakát, épületháló, citylight, YouTube spot, Adwords hirdetés, bolti POS, ezen belül Tesco POS és sajtóhirdetések.

Eredmények

A játék kedveltsége kiemelkedő volt, közel 10 000-en vásároltak, és játszottak a PreVitallal.