Háttér

A Mocca Negra Zrt. 1991-ben alakult, mára a hazai kávépiac meghatározó szereplője lett.
A 100%-ban magyar tulajdonú cég a Bravos termékcsalád kizárólagos forgalmazója. A Bravos kávé ma már szinte bármely hazai üzletben kapható.

A feladat

A Bravos Espresso és Prémium termékek népszerűsítése, a fellendülő hazai kávékultúrával való összekapcsolása.

A megvalósítás

A fiatalabb generáció körében kávézóba járni – trendi. Így született a szlogen és a gondolat: „Legyen otthon kávézója!” A Bravos Prémium és Espresso termékeket a Bravos baristájával személyesítettük meg, általa jelenítve meg a termékcsoport értékeit, a megbízhatóságot és a hozzáértést.

Média

A stratégia és a kreatív koncepció kidolgozását követte a megvalósítás: a fotózás, grafikai kivitelezés és nyomdai előkészítés (sajtóhirdetések), kávézási tippek publikálása, valamint a Bravos baristájának rendezvényeken való részvétele. A TV2 Mokka rovatában ismert emberek beszéltek kávézási szokásaikról. Online felületek és közösségi média, valamint tv reklám egészítették ki a kampányt.

Eredmény

A Bravos márka image új szintre emelkedett az elmúlt években. A Bravos kilépett az „olcsó” kávé kategóriából.