TÖRTÉNET
A Mocca Negra Zrt. a MANTARO kávé termékcsaládot korábban kizárólag a HORECA piacon értékesítette. Ezt a sikeres márkát szerette volna bevezetni a RETAIL piacra. A cél, hogy a Mantaro márka olyan brand képét közvetítse, ami a kávézás maximális élményét nyújtja, miközben a kávé őshazájának, Dél-Amerikának a stílusjegyeit is felvonultatja.
KIHÍVÁS
Új brand építése, új csomagolás megalkotása. A design segítségével új, minőségi fogyasztó réteg megszólítása. Olyan egyedi márka építése, amivel be lehet törni a prémium szegmensbe.
MEGVALÓSÍTÁS
Alapgondolatunk: egy csésze Mantaro kávé segítségével ízelítőt kapsz abból a titokzatos világból, aminek sokszínűsége mindannyiunkat lenyűgöz. A szlogen: MANTARO. A KÁVÉBA ZÁRT MISZTIKUM!
Ezt a misztikumot társítottuk a RETAIL márkához. Majd ezen a vonalon továbbhaladva jutottunk el a márka fő üzenetéhez: Fedezd fel Dél-Amerikát a Mantaro kávéval!
Design szempontjából kötelező elem volt az eredeti logó, ami az ősi dél-amerikai kultúra elemeit hordozza. Ezt fejlesztettük tovább. A dzsungelvilág ábrázolásával, az inka kultúra elemeinek és színvilágának társításával csempésztük a csomagolásba a misztikumot.
Egy különleges, letisztult, prémium minőségű, egyedi csomagolást alkottunk, és társítottunk a távoli, sokak számára titokzatos földrészről származó kávéval. Azt üzentük: ha valami különlegeset akarsz, kóstold meg!
EREDMÉNY
Prémium minőséget sugárzó márka, prémium csomagolásban. A Mantaro sikeresen vetette meg a lábát a retail piacon.